Доповіді й автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Всі
Секція:
 

Секція менеджменту, маркетингу та економіки

Сегментація пивного асортименту компанії «Оболонь» для акцентованого рекламування за вимірювальними атрибутами PDF
Олена Штовба, Євгеній Лапковський

Секція економіки підприємства та виробничого менеджменту

РОЛЬ ОБОРОТНИХ ЗАСОБІВ У ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗА СУЧАСНИХ УМОВ PDF
Ірина Валеріївна Причепа, Владислав Юрійович Шафранюк

Секція підприємництва, логістики та менеджменту

Мотивація персоналу в організаціях PDF
Богдан Володимирович Рибак, Ірина Володимирівна Шварц
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ТА СТРАТЕГІЇ ПРОДАЖІВ: ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДХОДІВ У СУЧАСНОМУ БІЗНЕСІ PDF
Ірина Володимирівна Шварц, Ольга Федорівна Гринюк


ЦЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ВИКОРИСТОВУЄ ВЛАСНУ СИСТЕМУ КЕРУВАННЯ І ПОДАННЯ ДОПОВІДЕЙ. ПЕРЕГЛЯНУТИ ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

 

THIS CONFERENCE USES ITS OWN MANAGEMENT SYSTEM AND SUBMISSION. SEE CALL FOR PAPERS (in Ukrainian)

 

Повернутися на Сайт конференцій ВНТУ