Розмір шрифта:
РОЛЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ПОВОЄНИЙ ЧАС
Остання редакція: 2023-05-25
Анотація
В роботі висвітлено ключову роль закладів вищої освіти у відбудові країни після війни, основні тенденції розвитку закладів вищої освіти у повоєнний час, розглянуто основні пункти, які впливають на розвиток вищої освіти в Україні та окремих її регіонів та показано окремі можливості забезпечення відновлення, розвитку та стабілізації суспільства після воєнних подій.
Ключові слова
заклад вищої освіти; освітній процес; фахівці; інновації; технології; міжнародна співпраця
Посилання
- Altbach, P. G., Reisberg, L., & Rumbley, L. E. (2009). Trends in global higher education: Tracking an academic revolution. UNESCO
- Cummings, W. K., & Genn, M. C. (Eds.). (2013). Rebuilding societies after civil war: Critical roles for international assistance. US Institute of Peace Press
- Marginson, S., & Rhoades, G. (2002). Beyond national states, markets, and systems of higher education: A glonacal agency heuristic. Higher education, 43(3), 281-309
- Morphew, C. C., & Eckel, P. D. (Eds.). (2009). Disciplines and departures: The internationalization of higher education. Purdue University Press
- UNESCO. (2014). Higher education in post-war recovery: Case studies in Afghanistan and Iraq. UNESCO Publishing
- Yudkevich, M., Altbach, P. G., & Rumbley, L. E. (Eds.). (2018). Academic inbreeding and mobility in higher education: Global perspectives. Springer
- Zgaga, P., Teichler, U., & Brennan, J. (Eds.). (2015). The globalisation challenge for European higher education: Convergence and diversity, centres and peripheries. Peter Lang.
Повний текст:
PDF