КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Перспективи розвитку машинобудування та транспорту-2021

Розмір шрифта: 
Дослідження стабілізації керованих коліс автомобіля засобами тривимірного моделювання
Сергій Михайлович Черненко, Едуард Сергійович Клімов, Руслан Григорович Пузир, Віталій Ігорович Зайцев

Остання редакція: 2021-05-04

Анотація


Запропоновані аналітичні залежності для визначення вагового стабілізуючого моменту та поточного кута розвалу керованого колеса. Розроблено алгоритм та проведено дослідження стабілізації керованих коліс засобами PTC Creo Parametric. Результати розрахунків у повній мірі підтверджуються даними комп’ютерного моделювання.

 

Research stabilize the steering wheels of the car by means of three-dimensional modeling

Abstract

The analytical dependencies are proposed to determine the weight stabilizing moment and the current arrangement of a controlled wheel. The algorithm has been developed and researched stabilization of controlled wheels by means of PTC Creo Parametric.. The results of calculations to fully confirm the data of computer simulation.


Ключові слова


Ваговий стабілізуючий момент; поточний кут розвалу; шворень; поворотний механізм; PTC Creo Parametric; weight stabilizing moment; current entrance angle; kingpin; swivel mechanism; PTC Creo Parametric.

Посилання


1. А. П. Солтус, С. М. Черненко. Определение весового стабилизирующего момента от комбинированного наклона шкворня. Автомобильный транспорт: Сб. науч.трудов ХНАДУ. - Харьков: ХНАДУ, 2003.- Вып.12. - С.23-26.

2. А. П. Солтус , С. М. Черненко «О функциональной взаимосвязи углов поворота цапфы и управляемого колеса автомобиля», Вісник Кременчуцького державного політ. у–ту: Наукові праці КДПУ, Вип. 6/2002 (17), с. 63-65. 2002.

3. А. П. Солтус, С. М. Черненко. Визначення впливу поздовжнього нахилу шворня на ваговий стабілізуючий момент. Наук. техн. журнал «Машинознавство». - Львів, 2003. - №6(72).- С. 47-50.


Повний текст: PDF