Остання редакція: 2022-06-20
Анотація
Анотація
Описано особливості комплексного впровадження адаптивного навчання здобувачів вищої освіти інформатиці та математиці з використання цифрових технологій в умовах неперервної освіти, зокрема використання в освітньому процесі інноваційних засобів та технологій навчання. Визначено місце індивідуально-психологічних характеристик пізнавальної сфери особистості в адаптивному навчанні здобувачів вищої освіти інформатиці та математиці.
The place of individual psychological characteristics of the cognitive sphere of personality in the adaptive learning of higher education in computer science and mathematics
Abstract
The peculiarities of complex introduction of adaptive training of students of higher education in informatics and mathematics on the use of digital technologies in the conditions of continuing education, in particular the use of innovative teaching aids and technologies in the educational process are described. The place of individual psychological characteristics of the cognitive sphere of personality in the adaptive learning of higher education in computer science and mathematics is determined.
Ключові слова
Посилання
1. Kosovets O., Soia O., Krupskyi Ya., Tyutyun L. Digital technologies as a means of adaptive learning for higher education informatics and mathematics. Фізико-математична освіта, 2022. Том 33. № 1. С. 14–19. DOI: 10.31110/2413-1571-2022-033-1-002
2. Ляшенко О. І. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем. Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. / за ред. С. Д. Максименка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ, 2019. Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10. С. 185-195
3. VARK: a guide to learning preferences. URL: http://vark-learn.com