КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2022)

Розмір шрифта: 
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ЕЛЕКТРИЧНІ СИСТЕМИ ТА МЕРЕЖІ»
Андрій Андрійович Болдирев, Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2022-05-22

Анотація


У роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення дисципліни «Електричні системи та мережі» в технічному ЗВО. Інтерактивні технології, професійна майстерність та досвід викладача – це ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Електричні системи та мережі».

 

 


ORGANIZATION OF STUDENTS 'WORK IN INTERACTIVE CLASSES IN THE DISCIPLINE "ELECTRICAL SYSTEMS AND NETWORKS"

Abstract: The author's experience of using interactive technologies in the process of studying the discipline "Electrical Systems and Networks" in technical universities is highlighted in the paper. Interactive technologies, professional skills and experience of the teacher are the components that ensure the effectiveness of the learning process. An example of an interactive lesson on "Electrical Systems and Networks" is shown.


Ключові слова


електрична мережа; інтерактивні технології; приклад уроку; мотивація; electrical network; interactive technologies; example lesson; motivation

Посилання


1. Интерактивное обучение: новые подходы // Відкритий урок. – 2002. – № 5–6. – С. 4–6.

 2. Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.

3. Хом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.

4. Тополя Л. В. Про інтерактивні прийоми навчання під час академічної лекції / Л. В. Тополя // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – Вип. 24. – Донецьк : ДонНУ, 2005. – С. 17–21.

5. Петрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ / В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Навчально-методичний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.


Повний текст: PDF