КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ІНТЕРАКТИВНІ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ ЕЛЕКТРОПРИВОДА» ТА ОРГАНІЗАЦЯ ЇХ РОБОТИ
Сергій Володимирович Осадчий

Остання редакція: 2020-05-27

Анотація


Анотація

У роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення дисципліни «Теорія електропривода» у технічному ЗВО. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід викладача – ось ті складові, які забезпечують ефективність процесу навчання. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Механіка електроприводу».

 

INTERACTIVE CLASSES IN THE DISCIPLINE "THEORY OF ELECTRIC DRIVE" AND ORGANIZATION OF THEIR WORK

Abstracts
The author's experience of using interactive technologies in the process of studying the discipline «Theory of electric drive» in a technical university is highlighted in the work. Interactive technologies, professional skills and experience of the teacher - these are the components that ensure the effectiveness of the learning process. An example of an interactive lesson on «Electric Drive Mechanics» is demonstrated.



Ключові слова


інтерактивні технології; електропривод; двигун;interactive technologies; electric drive; engine.

Повний текст: PDF