КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТУВАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Злата Василівна Бондаренко, Світлана Анатоліївна Кирилащук, Альона Анатоліївна Коломієць

Остання редакція: 2020-05-04

Анотація


У статті розглянуто основні проблеми проведення педагогічної діагностики під час дистанційної форми навчання вищої математики в технічному університеті. Дослідження  варіантів організації контролю показали, що при дистанційному навчанні доцільні два типи контролю: навчальний контроль і самоконтроль.  Наведено  приклади тестових завдань, одне з яких призначене для навчання, а інше – для самоконтролю, які побудовані на розгляді однієї і тієї самої математичної ситуації.

 

FEATURES OF TESTING STUDENTS DURING THE TIME DISTANCE FORM OF HIGHER MATHEMATICS IN TECHNICAL UNIVERSITYAbstracts:

The main problems of pedagogical diagnostics during distance learning of higher mathematics at a technical university are considered in the article. Studies of variants of control organization have shown that two types of control are appropriate for distance learning: training control and self-control. Examples of test problems are given, one of which is intended for learning and the other is for self-control, which are based on the consideration of the same mathematical situation.


Ключові слова


дистанційна освіта; тестовий контроль знань;студенти технічних університетів;коригуюче навчання;самостійна робота;distance education; test control of knowledge; students of technical universities; corrective training; independent work

Повний текст: PDF