КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ОПОРНІ СХЕМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІЗУАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
Марина Друшляк

Остання редакція: 2020-04-14

Анотація


Автор описує власний досвід використання опорних схем з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики.


Ключові слова


опорні схеми, когнітивно-візуальна графіка, візуально-інформаційна культура, майбутні вчителі математики та інформатики.

Посилання


  1. Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе: Учеб. пособие для вузов. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 437 с.
  2. Левченко C.В. Використання опорно-логічних схем та конспектів на заняттях // Фізико-математична освіта : науковий журнал. – 2017. – Вип. 4(14). – С. 215-220.

Повний текст: PDF