КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
Михайло Ігорович Паламарчук, Ірина Володимирівна Хом’юк

Остання редакція: 2020-04-14

Анотація


У стаття розглянуто проблеми вищої  математичної освіти та шляхи її удосконалення у підготовці майбутніх фахівців. Наведено основні аспекти розвитку вищої математичної освіти сьогодні.


Ключові слова


математика, вища математика, освіта, проблема, удосконалення; mathematics, higher mathematics, education, problem, improvement.

Посилання


  1. Романенко Л., Малишев В., Липова Л., Лукашенко Т. Профільне навчання: теорія і практика, досвід, проблеми, перспективи. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.vmurol.com.ua/index.php?idd=us_publication&group=10&us_pu blication=516
  2. Триус Ю.В., Бакланова М.Л. Проблеми і перспективи вищої математичної освіти // Дидактика математики: проблеми і дослідження. – 2005. – вип. 23 [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dmpd/2005_23/23/16- 23%2023_2005.pdf
  3. Хом’юк І.В. Місце фундаментальних дисциплін, зокрема вищої математики, у професійній підготовці майбутніх інженерів / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Теорія та методика професійної освіти: наукові читання імені професора Віктора Сидоренка: збірник доповідей та тез доповідей  V міжнародної конференції (Київ 26-27 лютого 2014 року) / Національний університет біоресурсів і природокористування України. – К.,2014. – С. 225–226.
  4. Хом’юк І.В. Деякі проблеми викладання фундаментальних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах  / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми – Збірник наукових праць. – Вип. № 37 / Редкол.: І.А.Зязюн (голова) та ін.  – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2014. – С. 196–201.
  5. Хом’юк І.В. Кафедра вищої математики технічного університету в змінному освітньо-інформаційному просторі: проблеми, досвід і перспективи/ І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Проблеми освіти: Наук.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2014. – Вип. №79. –  С.254 – 258.
  6. Малати Дж. Математическое образование в странах третьего мира – надежда для мирового развития всего математического образования в XXI веке (рyс.) // Статья на круглом столе «Информационные средства обучения для повышения качества математического образования», январь 2004 года. – http://conferens. sumdu.edu.ua/dl2004/ ru/date/seminar/ 2004_01_22/ article/
  7. Триус Ю.В. Проблеми вивчення математичних дисциплін у коледжах та шляхи їх подолання/ Ю.В.Триус, М.Л.   Бакланова // Комп’ютерноорієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. – Випуск 6.– 2003. С. 118-137.

Повний текст: PDF