КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)

Розмір шрифта: 
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТРОЛОГІЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ВИМІРЮВАЛЬНА ТЕХНІКА»
Марина Скалецька, Ірина Володимирівна Хом'юк

Остання редакція: 2020-04-11

Анотація


У роботі  описана «нова філософія навчання». Це інноваційний підхід до навчання і виховання молодого покоління у технічних ВНЗ – інтерактивні технології.

Інтерактивна модель навчання передбачає застосування технологічного підходу і найголовніше - застосування у навчанні сукупності інтерактивних технологій, загальною ознакою яких є принципи інтеракції: багатостороння комунікація, взаємодія і взаємонавчання студентів, кооперована навчальна діяльність з відповідними змінами у ролі і функціях як тих, хто навчається, так і викладачів.

Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Основи метрологічного забезпечення»  та опис роботи в режимах.


Abstract

The work will discuss the new philosophy of learning. This is an innovative approach to the education and upbringing of the young generation in technical universities - interactive technologies.

An interactive model of learning involves the application of a technological approach, and most importantly, the application of a set of interactive technologies in learning, the common feature of which are the principles of interaction: multilateral communication, interaction and mutual learning of students, cooperative learning activities with corresponding changes in the roles and functions of those who and so, teachers.

An example of an interactive lesson on the topic "Fundamentals of metrological support" and a description of the modes are shown.


Ключові слова


інтерактивні технології; методи навчання; метрологія; сертифікація; майбутні інженери; interactive technologies; teaching methods; metrology; certification; future engineers.

Повний текст: PDF