Остання редакція: 2018-05-22
Анотація
В статті розглянуті питання, що пов’язані з використанням MS Excel під час вивчення студентами розділу «Функція», «Побудова графіків функції» в розділі «Математичний аналіз». З’ясовано, що вмотивоване використання MS Excel передбачає якісне засвоєння студентами основних понять із вказаних розділів, їх поглиблене розуміння, оперування властивостями функцій.
METHODOLOGICAL ASPECTS OF USE OF MS EXCEL ELECTRONIC TABLES UNDER THE STUDY OF SPECIAL MATTERS OF MATHEMATICAL ANALYSIS
Abstract
The article deals with issues related to the use of MS Excel when students study the "Function" section, "Construction of Function Graphs" in the section "Mathematical Analysis". It was found that motivated use of MS Excel involves the qualitative assimilation by students of the basic concepts of these sections, their in-depth understanding, operation of the properties of functions.
Ключові слова
Посилання
1.Кирилащук С. А. Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики: автореф. Дис.. на здобуття наук. ступеня канд.пед.наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С. А. Кирилащук – Вінниця,
2010. – 22 с.
2.Бондаренко З. В. Інтегративний підхід до формування професійних компетенцій майбутніх інженерів шляхом використання засобів математичного моделювання / С. А. Кирилащук, В. І. Клочко
/ Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми / Зб. наук. пр.- Випуск №46. – Київ-Вінниця : ДОВ Вінниця, 2016. – С. 114-117.
3. Нелюбов В. О. Основи інформатики Microsoft Excel 2016 : навч. посібник / В. О. Нелюбов, О. С. Куруца – Ужгород : ДВНЗ«УжНУ»,2018.-58с.:іл.Excel 2016.