КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ
Віталій Іванович Клочко, Альона Анатоліївна Коломієць

Остання редакція: 2018-05-16

Анотація


У роботі розглянуто питання підвищення ефективності та якості навчання математики майбутніх інженерів з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). На підставі теоретичного аналізу результатів  досліджень обґрунтовано цілі та методи використання ІКТ для підвищення рівня математичної компетентності майбутніх інженерів.

THEORETICAL-METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF IMPLEMENTATION INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER TECHNICAL SCHOOL
Abstract
In this work the question of improving the efficiency and quality of learning math future engineers using information and communication technologies (ICT). The reason theoretical  the analysis of the results of the research substantiates the goals and methods of use of ICT to enhance the level of mathematical competence of future engineers.




Ключові слова


освітній процес; математичні знання; інформаційно-комунікаційні технології; педагогічна технологія; навчальний процес;

Посилання


1.Андрущенко В.П. Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття: монографія / В.П. Андрущенко. – К.: Педагогічна думка, 2007. – 350 с.

 

2. Вища освіта в Україні: навч. посіб. / за ред. В.Г. Кременя, С.М. Ніколаєнка. – К.: Знання, 2005. –327 с.

 

3. Гуревич Р. С. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній освіті майбутніх  фахівців /Р.С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр ; за ред. член-кор. НАПН України Гуревича Р. С. — Львів : ЛДУ БЖД, 2012. — 380 с.

 

4. Дерев’янко О.В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної самоактуалізації майбутніх інженерів-механіків / О.В. Дерев’янко//. В Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2015. – Вип. 1. = Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2015_1_4.pdf

 

5.Докучаєва В. В. Теоретико-методологічні засади проектування інноваційних педагогічних систем : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Докучаєва Вікторія Вікторівна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. – Луганськ, 2007. – 44 с.

 

6. Кремень В. Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (Факти, роздуми, перспективи) / В. Г. Кремень. – К.: Грамота, 2003. – 216 с.

 

7. Морзе Н.В. Педагогічні аспекти використання хмарних обчислень. [Электронный ресурс]. / Н.В. Морзе, О. Кузьмінська. – Режим доступа: http://ite.ksu.ks.ua/2011/випуск-9/педагогічні-аспекти-використання-хмарних-обчислень.

 

8.Триус Ю.В., Бакланова М.Л. Проблеми і перспективи вищої математичної освіти/ Триус Ю.В., Бакланова М.Л.// Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнар. збірник наук. робіт – Донецьк: Вид-во ДонНУ, 2005, Вип. 23. – С. 16-26.


Повний текст: PDF