КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ГІДРАВЛІЧНІ ТА АЕРОДИНАМІЧНІ МАШИНИ»
Оксана Юріївна Материнська, Ірина Володимирівна Хом‘юк

Остання редакція: 2018-05-09

Анотація


У вищих навчальних закладах гостро стоїть проблема зацікавленості студентів у вивченні профільних дисциплін, що відіграють важливу роль у підготовці висококваліфікованих фахівців з уміннями самостійно мислити і вирішувати професійні питання. Важливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє використання сучасних інноваційних педагогічних технологій. Розглянуто організацію практичного заняття з дисципліни «Гідравлічні та аеродинамічні машини» із застосування інноваційних методів навчання.

 

 

Abstract
In higher educational institutions acute problem of interest of students in studying profile disciplines, which play an important role in training highly skilled specialists with the ability to think independently and solve professional issues. An important role in solving this problem is played by the use of modern innovative pedagogical technologies. The organization of a practical lesson on the discipline «Hydraulic and Aerodynamic Machines» on application of innovative teaching methods is considered.


Ключові слова


лекція; інноваційні методи навчання; насос; інтерактивне заняття; lecture; innovative teaching methods; pump; interactive lesson

Посилання


1.Хом’юк І.В. Інноваційні технології в контексті спадщини А.С.Макаренка / І.В.Хом’юк, В.В.Хом’юк // Творча спадщина А. С. Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти ХХІ століття: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (11-12 березня 2013 року, м. Суми). – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2013. – С. 81–84.


2.Хом’юк В. В. Інтерактивні технології в процесі формування математичної компетентності / В. В. Хом’юк // Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики фізико- математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2016. – С. 47 – 54.


3. Хом’юк І. В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І. В. Хом’юк, В.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Збірник наукових праць «Інновації у вищій школі: проблеми та перспективи освіти і науки». – Вип. 3. – Кременець, 2013. – С. 165-169.


4. Романюк О. М. Гідравлічні і аеродинамічні машини / О. М. Романюк, Г. П. Вербицький, М. І. Колотило, В. Д. Колотило, Ф. М. Клєпіков. – Кіровоград. – 1997. – 176 с.


Повний текст: PDF