КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
Про підвищення мотивації майбутніх архітекторів до навчання вищої математики
Олена Олександрівна Чумак

Остання редакція: 2018-04-30

Анотація


Проаналізовано проблему підвищення мотивації студентів архітектурних та будівельних спеціальностей до навчання вищої математики. Запропоновано залучення майбутніх архітекторів до участі у студентських конференціях, як один із шляхів підвищення позитивної мотивації до навчання математичних дисциплін. Обґрунтовано, що такий вид навчальної діяльності сприяє забезпеченню принципу професійної спрямованості, завдяки  демонстрації зв’язку між математичним апаратом та його застосуванням у проектуванні та будівництві сучасних споруд.


On raising the motivation of future architects to study higher mathematics

Abstract: The problem of increasing the motivation of students of architectural and construction specialties to higher mathematics studies is analyzed. The author suggests involving future architects in student conferences as one of the ways to increase the positive motivation to study mathematical disciplines. This kind of educational activity contributes to ensuring the principle of professional orientation, due to the demonstration of the connection between the mathematical apparatus and its application in the design and construction of modern facilities.




Ключові слова


мотивація; навчальна діяльність; математичні дисципліни; студентська конференція; майбутні архітектори; motivation; educational activity; mathematical disciplines; student conference; future architects

Повний текст: PDF