КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Галина Григорівна Кашканова

Остання редакція: 2018-04-24

Анотація


Розглянуто психолого-педагогічні основи формування професійної спрямованості студентів у процесі вивчення курсу фундаментальних дисциплін технічного вузу.



PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL BASES FOR FORMATION OF PROFESSIONAL INTEGRITY OF FUTURE PROFESSORS OF TECHNICAL SPECIALTIES IN STUDY OF FUNDAMENTAL DISCIPLINES

Abstract

The psychological and pedagogical bases of formation of the professional orientation of students in the process of studying the course of fundamental disciplines of the technical university are considered.



Ключові слова


професійна компетентність; професійна спрямованість; методи навчання; форми навчання; фундаментальні дисципліни; professional competence; professional orientation; teaching methods; forms of training; fundamental disciplines

Посилання


1. Кашканова Г.Г., Кашканов А.А. Ігрові форми навчання загальнотехнічним дисциплінам як засіб формування професійної спрямованості студентів: монографія / Г.Г. Кашканова, А.А. Кашканов. – Вінниця ВНТУ, 2012. – 123 с.

 

2. Смульсон М.Л. Психологія розвитку інтелекту / М.Л Смульсон.  – К.: 2001. – 274 с.

 

3. Маквард К.Г. Вопросы психологии и педагогики в учебном процессе технического вуза / К.Г. Маквард . – М., 1967. – 63 с.


Повний текст: PDF