КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
СИСТЕМНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Віктор Вікторович Хом'юк

Остання редакція: 2018-04-10

Анотація


Описується системно-узагальнюючий етап процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів, який передбачає формування цілісної системи знань, умінь та навичок. Охарактеризовано зміст понять «система знань» та «системність знань».


It describes the system-general stage of the process of forming the mathematical competence of future engineers, which involves the formation of a holistic system of knowledge, skills and abilities. The content of the concepts «system knowledge» and «systemic knowledge» are characterized.


Ключові слова


вища математика; майбутній інженер; математична компетентність; система знань; системність знань; higher mathematics; future engineer; mathematical competence; system knowledge; systemic knowledge

Посилання


1. Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори / К. Д.Ушинський. – К. : Рад. шк., 1983. – Т. 2. – С.269.

2. Эрдниев П.М. Укрепление дидактических единиц в обучении математике : Кн. Для учителя / П.М. Эрдниев, Б.П.Эрдниев. – М. : Просвещение, 1985. – С. 163.

3. Аванесов В. Знания как предмет педагогического измерения / В.Аванесов. – Педагогические измерения. – 2005. – №3. – С. 3-31.

4. Хом’юк В.В. Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів / В.В.Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка // За заг. ред. Ломаковича А.М., Бенери В.Є. –  Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. –  С.144–154.

5. Хом’юк В. В. Компетентностно-орієнтовані завдання як важливий чинник формування когнітивної складової математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти». – Суми : Сумський держ. педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2017. – Вип. 1(9). – С. 107–114.

6. Хом’юк В. В. Інтерактивні технології в процесі формування математичної компетентності / В. В. Хом’юк // Наукові записки. – Випуск 9. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2016. – С. 47 – 54.


Повний текст: PDF