Остання редакція: 2018-04-11
Анотація
Анотація
Аналізуються існуючі схеми документообігу, що забезпечують внутрішню і зовнішню заводську кооперацію і встановлюються функціональні обов'язки менеджера контакт – центру. Описуються недоліки існуючого програмного забезпечення, потенційно придатного для обробки ділової інформації, циркулюючої в контакт - центрі. Наводиться математична модель та структурно - функціональна діаграма автоматизованого формування та друку звітів по всім аспектам діяльності менеджера і розроблені на їх основі модулі клієнт-серверного додатка, написаного на РНР 5.
MATHEMATICAL – INFORMATIONAL MODELING
THE ACTIVITIES OF THE MANAGER OF THE CONTACT CENTER
ENGINEERING ENTERPRISES
Abstrac
The paper analyzes the existing document flow schemes that ensure internal and external-factory cooperation and establishes the functional duties of the contact center Manager. The article describes the shortcomings of the existing software, potentially suitable for processing business information circulating in the contact center. The mathematical model and structural-functional diagram of automated generation and printing of reports on all aspects of the Manager and developed on their basis client-server application modules written in PHP 5.
Ключові слова
Посилання
1. Самоучитель 1С: Предприятие 7.7 DVD (обучающий видеокурс). [Электронный ресурс] Режим доступа http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=985847
2. IT-Предприятие. [Электронный ресурс] Режим доступа https://infostart.ru/public/259826/
3. DOCS Open Document Management | OpenText [Электронный ресурс] Режим доступа https://www.opentext.co.uk/...edocs/opentext-docs-open.
4. О системе documentum [Электронный ресурс] Режим доступа https://eradv.ru/docflow_documentum/
5. Управление бизнес-процессами. Компания «Process-Expert. [Электронный ресурс] Режим доступа http://www.process. siteedit.ru/page30
6. Буч Г. Язык UML: Руководство пользователя / Г. Буч, Д. Рамбо, А. Джекобсон; Пер. с англ. – М.: ДМК, 2000. – 432 с.