КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ПОНЯТТЯ ТОЧНОГО І НАБЛИЖЕНОГО РОЗВ’ЯЗКУ У КУРСІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Віктор Паламарчук, Віталій Петруня

Остання редакція: 2018-04-05

Анотація


Анотація

Наведені аргументи для розширеного використання у курсі вищої математики звичайних дробів і запропоновані теми, де таке використання є доцільним.

 

Abstract

The arguments for expanded use in the course of higher mathematics of conventional fractions and the topic-specific topics where such use is expedient are given.

 


Ключові слова


системи лінійних алгебраїчних рівнянь, застосування визначеного інтеграла; звичайні дроби.

Посилання


1. Пак В.В. Вища математика. Підручник./ В.В. Пак, Ю.Л. Косенко // Київ, Либідь, 1996, 440 с. ISBN 5-325-00712-2.

 

2. Дюженкова Л.І. Вища математика. Приклади і задачі. Посібник / Л.І. Дюженкова, О.Ю. Дюженкова, Г.О. Михалін // Київ, «Академія», 2002.- 624 с. ISBN 966-580-138-4 .


Повний текст: PDF