Доповіді й автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Всі
Секція:
 

Секція менеджменту, маркетингу та економіки

ВИЗНАЧЕННЯ АСОЦІАТИВНОГО КОЛЬОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧЕМ ТА ЙОГО ВПЛИВУ НА ПОДАЛЬШУ СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ТА МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ КОМПАНІЙ PDF
Любов Сергіївна Філатова, Владислава Олегівна Пилипенко
ТРЕНДИ У ДОСЛІДЖЕННІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ PDF
Любов Сергіївна Філатова, Лілія Миколаївна Благодир

Секція управління безпекою інформаційних систем та технологій

КІБЕРБУЛІНГ ТА МЕТОДИ ПРОТИДІЇ ЙОМУ PDF
Євгеній Іванович Фернега


 

ЦЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ВИКОРИСТОВУЄ ВЛАСНУ СИСТЕМУ КЕРУВАННЯ І ПОДАННЯ ДОПОВІДЕЙ. ПЕРЕЙТИ НА САЙТ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

Повернутися на Сайт конференцій ВНТУ