Філософія знання
Християнський та китайський традиціоналізм: основні відмінності | |
Данило Валерійович Богатирьов, Іван Васильович Чорноморденко |
Соціокультурне значення діяльності Джозефа Нідема | |
Володимир Сазонович Ратніков |
Позанаукові знання: досвід і майстерність як форма знання і пізнання | |
Іван Васильович Чорноморденко |
Проблема спроможності прагматистського підходу в умовах сучасних цивілізаційних викликів | |
Ярослав Валерійович Любивий |
Застосування діалогу як принципу отримання знання у Західній та Східній культурах | |
Наталія Ігорівна Мокан, Іван Васильович Чорноморденко |
Філософія освіти ХХІ століття
Досвід децентралізації та демократизації вищої освіти: відкрита наука та академічна культура в Китаї | |
Юрій Олександрович Мєлков |
Мотиваційність як інструментальна компонента суб'єктності особистості | |
Микола Дем`янович Прищак |
Ранній розвиток дитини як основа сучасної освіти | |
Наталія Петрівна Бондаренко |
КИТАЙСЬКІ СТАНДАРТИ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
Анастасія Володимирівна Василинич |
Якість освіти: забезпечення та оцінка якості освіти
Мотивація студентів: особливості збереження та стратегії підвищення | |
Ольга Олександрівна Піменова |
ЗМОТИВОВАНІ СТУДЕНТИ- МАЙБУТНЄ НАШОЇ КРАЇНИ | |
Анастасія Володимирівна Василинич, Марія Володимирівна Василинич |
Участь ВНТУ в проєкті «Ініціативи академічної доброчесності та якості освіти»: підведення підсумків | |
Олена Михайлівна Слободянюк |
Традиції та інновації в китайському суспільстві
РАЦІОНАЛІЗМ КОНФУЦІЯ: ЛОГІКА ДІАЛОГУ | |
Світлана Михайлівна Повторева |
Гармонійне управління у системі понять китайської філософії | |
Сергій Олександрович Юшин |
Тлумачення війни в «Дао де цзін» | |
Василь Дмитрович Хавроненко |
Філософські засади цигуну | |
Сергій Сергійович Ставрояні |
Політика КНР щодо США в 60-х рр. ХХ ст.: традиції та інновації | |
Анатолій Гончаренко |
Innovative-Industrial Attainments and Post-Industrial Issues | |
Boris I. Ostapenko |
ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРИ КИТАЮ: ДОСВІД ІНСТИТУТУ КОНФУЦІЯ ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
Анатолій Іванович Теклюк |
Освіта та національна безпека
Обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення професійної освіти водолазів-саперів ДСНС України | |
Віктор Маркович Стрілець, Ігор Ігорович Соловйов |
Аналіз пропозицій щодо коригування професійної підготовки рятувальників до розгортання пожежних автомобілів оперативними розрахунками неповної комплектації | |
Валерій Вікторович Стрілець, Дмитро Юрійович Белюченко, Дмитро Ігорович Савельєв |
Освіта як фактор підвищення ефективності дій керівника робіт з гуманітарного розмінування | |
Віктор Маркович Стрілець, Денис Анатолійович Льовін, Денис Анатолійович Льовін, Руслан Олександрович Шевчук, Руслан Олександрович Шевчук |
Освітні виклики інформаційної війни | |
Олександр Володимирович Тягло |
Аналіз пропозицій щодо коригування професійної підготовки рятувальників до розгортання пожежних автомобілів оперативними розрахунками неповної комплектації | |
Віктор Маркович Стрілець, Дмитро Юрійович Белюченко, Дмитро Ігорович Савельєв |
ВЗАЄМОДІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ І БІЗНЕСУ | |
Наталія Михайлівна Лакуша |
ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА ТА ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ | |
Анастасія Володимирівна Василинич |
Виклики європейської інтеграції в контексті мовної української національної ідентичності | |
Олена Володимирівна Герасімова |
Особливості формування національної ідентичності у студентської молоді | |
Лариса Анатоліївна Києнко-Романюк |
Національна ідентичність в контексті компетентнісної освіти в умовах глобалізації | |
Володимир Михайлович Заячковський |
© ІРВЦ ВНТУ 2017–2021