Трансформація системи освіти в умовах інформаційного суспільства
Як покращити виклад логіки на філософських факультетах | |
Ярослав Петік |
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ПРОЯВ ВЗАЄМНОЇ ПОВАГИ СТУДЕНТ-ВИКЛАДАЧ | |
Юлія Володимирівна Малогулко, Катерина Олександрівна Повстянко, Максим Вікторович Затхей |
РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ: СПРОБА СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ | |
М. Д. Прищак |
Інтеграція та диференціація в сучасному освітньому процесі
РЕКОНСТРУКЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ «ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ» | |
Олег Петрович Пунченко |
Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений | |
Василий Николаевич Пылыпив |
Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання | |
Віктор Леонтійович Петрушенко |
Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація | |
Оксана Петрівна Петрушенко |
ЧИ ПОВИННА ФІЛОСОФІЯ ПРИСТОСОВУВАТИСЯ ДО ЗМІН У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ? | |
М. І. Мельничук, М.-К. С. Павчук |
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: ДИСКУРСНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ЗНАНИЙ | |
Галина Паламарчук |
УНІВЕРСИТЕТСЬКА НАУКА І КОГНІТИВНІ РОЗРИВИ | |
С. М. Порев |
Круглий стіл "Математика та філософія"
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КНИГИ О. КЕДРОВСЬКОГО «МЕТОДИ ПОБУДОВИ ТЕОРЕТИЧНИХ СИСТЕМ ЗНАННЯ. ДІАЛОГ ФІЛОСОФА І МАТЕМАТИКА» | |
Світлана Повторева, Ірина Старовойтова |
© ІРВЦ ВНТУ 2017–2021