КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Оптимальне керування електроустановками (ОКЕУ-2021)

Розмір шрифта: 
РОЗПОДІЛ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕНЕРГІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ ГАЛЬМУВАНЬ ІЗ АКТИВНИМИ СПОЖИВАЧАМИ НА ДІЛЯНЦІ КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ
Олександр Анатолійович Паянок

Остання редакція: 2021-10-17

Анотація


Анотація: Здійснено порівняльний аналіз режимів рекуперативного гальмування міського електричного транспорту та запропоновано критерії оцінки енергоефективності цих режимів на ділянках контактної мережі, що дає можливість в цілому підвищити ефективність використання енергії електричних гальмувань міського електричного транспорту.

Distribution and use of energy of electrical brakes with active consumers on the site of the contact network

Abstract: The comparative analysis of the regimens of recuperative inhibition of urban electric transport has been carried out and the criteria for assessing the energy efficiency of these modes in the sites of the contact network, which enables to increase the efficiency of power of electrical brakes of urban electric transport.


Ключові слова


міський електричний транспорт; система електропостачання; рекуперація; контактна мережа; тяговий режим; електричне гальмування; city electric transport; power supply system; recover;, contact network; traction mode; dynamic braking

Повний текст: PDF