Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
ЗАСТОСУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО ТЕСТУВАННЯ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ КЛІЄНТ-СЕРВЕРНОЇ СИСТЕМИ | |
Наталя Основенко, Володимир Коцюбинський |
Справедливе розподілення благ в правовому суспільстві з точки зору економіки та філософської етики | |
Ярослав Петік |
МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАНЯ МЕДІАЦІЇ В ДІАЛОЗІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ | |
Тетяна Cергіївна Івацко |
СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ | |
Олена Василівна Лебідь |
КОНЦЕПЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН НА ДЕРЖАВУ ТА ПОЛІТИКУ | |
Ольвія Володимирівна Павлей |
ОСВІТА ДОРОСЛИХ. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ. | |
Ірина Геннадіївна Герасимова, Олена Василівна Зінько |
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ПРОСВІТНИЦТВА В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ. | |
Тетяна Іванівна Сідлецька, Олена Василівна Зінько |
ОСНОВНІ КРОКИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ | |
Костя Дмитрович Лисюк |
Наукове знання в сучасному світі: вплив прагматизації | |
Лариса Володимирівна Рижко |
СОЦІАЛЬНО-КОГНІТОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕНЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА | |
Віталій Іванович Гриб, Емілія Анатолієвна Мельник |
СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ | |
Микола Дем`янович Прищак |
К понятию трансдисциплинарности | |
Александр Владимирович Тягло |
ЕЛЕКТРОННІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ | |
Оксана Юріївна Чурсінова |
Електронні інновації в охороні здоров’я. Досвід застосування в умовах нових викликів | |
Наталія Валеріївна Коробчинська |
Личностный подход в высшем образовании | |
Юрій Олександрович Мєлков |
Сучасна модернізація університетської освіти | |
Олександра Михайлівна Рубанець, Світлана Борисівна Ковальова, Ірина Олександрівна Кузнецова |
Допомога безхатченкам як один з напрямків волонтерської діяльності | |
Діана Станілавівна Подолянчук |
НАУКОВЕ ТА ПСЕВДОНАУКОВЕ ЗНАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ | |
Олександр Іванович Афанасьєв, Ірина Леонідівна Василенко |
Призначення екології в системі сучасної освіти | |
М. М. Кисельов |
Застосування ігрових технологій у процесі розвитку функціональних компетенцій в учнів ЗП (ПТ) О | |
Олена Володимирівна Гречановська, Олена Дмитрівна Ліщун |
Сьогодення та програма “дискуляризації” освіти Івана Іліча | |
Олександр Петрович Мартиненко |
Комунікативний аспект неопрагматистської теорії Річарда Рорті | |
Марія-Катерина Сергіївна Павчук |
Нові виклики перед історичною освітою | |
Святослав Ярославович Рачук |
ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ | |
Ірина Валентинівна Адамович, Олена Михайлівна Кулініч |
Knowledge based industrial economy and innovative-industrial civilization | |
Boris Ivanovich Ostapenko |
Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях COVID-19 | |
Олег Петрович Пунченко |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
ОБ`ЄКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ФАКТОР ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ВНТУ) | |
Оксана Броніславівна Залюбівська, Олена Михайлівна Слободянюк |
Ідеологія в освіті: від поглинання до взаємопроникнення | |
Руслан Мар'янович Зелінський |
СОФИСТЫ ВСЕ ЖЕ ПОБЕДИЛИ СОКРАТА! | |
Віктор Леонтійович Петрушенко |
Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти | |
Оксана Василівна Столяренко, Олена Вікторівна Столяренко |
Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету | |
Сергій Миколайович Порев |
Синергія в освітньо-науковому процесі
Публічна історія – нове поле міждисциплінарності | |
Тетяна Володимирівна Орлова |
Об интегративной тенденции в современном образовании | |
Володимир Сазонович Ратніков |
“Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто? | |
Петро Юрійович Саух |
Формування патріотизму засобами декоративно-ужиткового мистецтва у студентів технічних ЗВО | |
Світлана Валентинівна Рикова |
СТАТУС БІОЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІЧЕНОСТІ | |
Оксана Петрівна Петрушенко |
Філософсько-психолого-педагогічні засади формування інноваційної компетентності в сучасних умовах | |
Іван Васильович Чорноморденко, Віра Петрівна Чудакова |
Роль музики в сучасному освітньому процесі | |
Олена Сергіївна Осадча |
Філософська арфа для інженера-скрипаля: проблема балансу загальноосвітньої компоненти з спеціалізованою підготовкою фахівця | |
Анатолій Іванович Теклюк |
Китайська освіта в сучасному світі
ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ КОНФУЦІЯ ЩОДО ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ СТРИМУВАНЬ ТА ПРОТИВАГ | |
Юрій Григорович Москальчук |
ДЕРЖАВНИЙ УСТРІЙ ТА ФОРМИ ПРАВЛІННЯ КИТАЮ: КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ | |
Надія Володимирівна Василенко |
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ | |
Тетяна Сомова |
ПОЛІТИЧНА ФІЛОСОФІЯ КОНФУЦІАНСТВА В ЗАХІДНІЙ ТА СХІДНІЙ КУЛЬТУРІ | |
Нінель Володимирівна Кащенко |
ПРИНЦИП КОНФУЦІАНСЬКОЇ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВОЮ | |
Олена Петрівна Поважук |
Освітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанства | |
Василь Дмитрович Хавроненко |
Просвещенность и самосовершенствование в конфуцианстве | |
Светлана Михайловна Повторева |
Отличительные черты китайского образования в современном мире | |
Хайчжэнь Ван |
© РВВ ВНТУ 2017–2025