КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2026)

Розмір шрифта: 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Володимир Олександрович Козловський, Михайло Олександрович Кушко

Остання редакція: 2025-11-26

Анотація


Розглянуто теоретичні та практичні питання управління на підприємствах маркетинговою діяльністю. Виокремлено інституційні та інші види викликів, які постали перед вітчизняними підприємства в питаннях управління маркетинговою діяльністю на початку 21-го століття. Розроблено рекомендації з підвищення ефе ктивності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах.

Ключові слова


підприємство, управління, маркетинг, функції, методи, принципи, діяльність, стратегії, організаційні структури, економічна ефективність тощо.

Посилання


1. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.

2. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2020. 348 с.


Повний текст: PDF