КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2026)

Розмір шрифта: 
КОМП’ЮТЕРНА СИСТЕМА ПЛАНУВАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА
Вадим Віталійович Івасюк, Анатолій Васильович Снігур, Владислав Вікторович Циркун

Остання редакція: 2025-11-09

Анотація


У представленій роботі проведено дослідження процесів автоматизації планування та оцінювання навчальної діяльності студентів. Розглянуто підхід до поєднання системи управління навчальними завданнями із механізмом автоматичного семантичного оцінювання відповідей. Визначено основні етапи процесу автоматизованого оцінювання, а також переваги інтеграції таких систем для підвищення об’єктивності, швидкодії та персоналізації контролю знань.


Ключові слова


автоматизація; планування; оцінювання; семантика; освіта

Посилання


1. Sukmaindrayana, A., Yulianeu, A. The Roles of Information and Communication Technology (ICT) in Transforming Students Learning Outcomes at STMIK DCI Tasikmalaya. 2022. — 89-104.
 

2. Manually Grading vs Automated Grading in the Classroom [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://gradedplus.app/manually-grading-vs-automated-grading-in-the-classroom/


3. Sharif H., Atif A. The Evolving Classroom: How Learning Analytics Is Shaping the Future of Education and Feedback Mechanisms. 2024. 176.

 4. Mohler M., Mihalcea R. Text-to-text Semantic Similarity for Automatic Short Answer Grading. 2009. 567–575.

Повний текст: PDF