Розмір шрифта:
Контент-маркетинг як елемент стратегічного управління компанією
Остання редакція: 2025-06-15
Анотація
У статті розглянуто контент-маркетинг як інструмент стратегічного управління компанією, що сприяє досягненню бізнес-цілей і формуванню довгострокової конкурентоспроможності бренду.
Ключові слова
контент-маркетинг; стратегія компанії; бренд; управління контентом; стратегічне управління; лояльність клієнтів; бізнес-цілі; цифрові комунікації
Посилання
1. Янковець Т. М. Цифровий маркетинг і контент-стратегія у створенні вражень клієнтів брендів. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 444–454. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-444-454 2. Гірко В. Контент-маркетинг: поради та успішні кейси. Livepage: вебсайт. URL: https://livepage.ua/blog/content-marketing-tips-and-successful-cases.html 3. Тищенко О. Що таке контент-маркетинг? Особливості та принципи формування контент-стратегії. Wedex: вебсайт. URL: https://wedex.com.ua/blog/shho-take-kontent-marketing-osoblivosti-ta-printsipi-formuvannya-kontent-strategiyi/ 4. Н. Л. Родінова, С. В. Обіход, С. Е. Чепурний. Контент-маркетинг як інструмент ефективного просування бізнесу. Ефективна економіка. 2023. № 5. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.5.57 5. З. В. Григорова, М. А. Лисенко. Застосування контент менеджменту в управлінні збутовою діяльністю підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 11. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2021.11.78 6. Т. В. Альошина, Д. Е. Козенков, М. Д. Сало. Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства. Economics Bulletin. 2022. №3. С. 59–68. URL: https://doi.org/10.33271/ebdut/79.059
Повний текст:
PDF