КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ПРОЕКТУВАННЯ АДАПТИВНИХ ІГРОВИХ АЛГОРИТМІВ MINІMAX З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Максим Володимирович Кучер, Людмила Броніславівна Ліщинська

Остання редакція: 2025-06-14

Анотація


Анотація

У статті представлено процес проектування адаптивного ігрового алгоритму, що використовує принцип MiniMax з використанням технології штучного інтелекту, що забезпечує стратегічну поведінки супротивника в логічних ігрових системах із динамічною складністю.

 

Abstract

The article presents the process of designing an adaptive game algorithm that uses the MiniMax principle with the use of artificial intelligence technology, which ensures strategic behavior of the enemy in logical game systems with dynamic complexity.


Ключові слова


гемифікація; штучний інтелект; логічне мислення; адаптивний алгоримт; MiniMax; gamification; artificial intelligence; logical thinking; adaptive algorithm; MiniMax;

Посилання


1. Кучер М.В., Мацедонський С.О. Розробка ігрового web-додатку для розвитку логічного мислення/М.В. Кучер, С.О. Мацедонський, В.П. Майданюк// Матеріали конференції «LIII Науково-технічна конференція підрозділів Вінницького національного технічного унівреситету (2024) », Вінниця, 2024. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki2024/paper/view/20790/17230

2. MiniMax algorithm in game theory [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.geeksforgeeks.org/minimax-algorithm-in-gametheory-set-1-introduction/

3. Development of students logical thinking [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://mental.ua/en/rozvytok-lohichnoho-myslennia-uchnia/


Повний текст: PDF