Остання редакція: 2025-06-05
Анотація
Масове тестування у форматі національного мультипредметного тесту вимагає сучасних підходів до підготовки, які враховують індивідуальні особливості кожного здобувача освіти. У статті проаналізовано цифрові рішення, що дозволяють реалізувати персоналізовані траєкторії навчання: адаптивні платформи, мобільні застосунки, аналітичні інструменти та рекомендаційні системи. Розглянуто переваги індивідуалізації на основі даних та її вплив на успішність студентів.
DIGITAL SOLUTIONS FOR INDIVIDUALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN CONDITIONS OF MASS TESTING
Abstract
Mass testing in the format of a national multi-subject test requires modern approaches to training that take into account the individual characteristics of each applicant for education. The article analyzes digital solutions that allow to implement personalized learning trajectories: adaptive platforms, mobile applications, analytical tools and recommendation systems. The advantages of data-based individualization and its impact on student performance are considered.
Ключові слова
Посилання
1. Цифрова трансформація освіти україни в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://surl.li/gcwttt.
2. Індивідуалізація навчання в умовах змішаної форми організації освітнього процесу у початковій школі [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/08/Metodychnyy-posibnyk.pdf
3. Цифрові інновації та соціальні трансформації в освіті та професійному середовищі [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.socosvita.kiev.ua/sites/default/files/%20I%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
4. Використання цифрових платформ для підвищення якості професійної освіти. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://surl.lu/wmuohg
5. Реалії та особливості цифрової трансформації професійної освіти і педагогіки [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736359/1/VNIASO-AHSEduSci-RB17-2023-96-109.pdf