КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНОГО МОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ОСНОВІ DJANGO
Олександра Олександрівна Писарук, Ілона Віталіївна Богач

Остання редакція: 2025-06-05

Анотація


У роботі представлено розробку інноваційного веб-додатку для персоналізованого вивчення англійської мови, що поєднує лексичну базу, інтерактивне читання текстів та систему досягнень. В основі реалізації – фреймворк Django, який забезпечує гнучку архітектуру, підтримку автентифікації та ефективну обробку даних користувача. Застосовано механізми індивідуалізації навчального процесу: власний словник, адаптивні рівні складності, статистику успішності, а також базову систему соціальної взаємодії. Проведено тестування функціоналу додатку, підтверджено його коректну роботу.

 

DEVELOPMENT OF AN INTERACTIVE LANGUAGE ENVIRONMENT FOR PERSONALIZED ENGLISH LEARNING BASED ON DJANGO

 

Abstract 

This paper presents the development of an innovative web application for personalized English language learning that integrates vocabulary management, interactive reading, and an achievement system. The application is built on the Django framework, providing a scalable architecture, user authentication, and efficient data handling. The system introduces individual learning mechanisms: custom dictionaries, adaptive content complexity, performance statistics, and basic social interaction. Functional testing has confirmed stable operation of the application.


Ключові слова


веб-додаток; web-додаток; Django; англійська мова; персоналізація; навчання; досягнення; користувач; web application; English learning; personalization; achievements; user;

Посилання


  1. Django Official Documentation [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://docs.djangoproject.com/ (дата звернення: 28.05.2025). 
  2. Holovaty A., Kaplan-Moss J. The Definitive Guide to Django. – Apress, 2009.
  3. Greenfeld D., Roy A. Two Scoops of Django 3.x: Best Practices. – Two Scoops Press, 2021.
  4. Burston J. (Ed.). Computer Assisted Language Learning, Vol. 34, Issue 7. – Taylor & Francis, 2021. – https://www.tandfonline.com/toc/ncal20/34/7

Повний текст: PDF