КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СФЕРИ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ
Ангеліна Дмитрівна Алімова

Остання редакція: 2025-05-28

Анотація


Розглянуто теоретичні аспекти сфери кондитерських виробів та їх маркетингових досліджень.

MARKET RESEARCH IN THE FIELD OF CONFECTIONERY PRODUCTS

Abstract :

Theoretical aspects of the confectionery industry and their marketing research are considered.


Ключові слова


маркетинг, кондитерська промисловість, логістика, менеджмент.

Посилання


1. Молож Ю.Л. Впровадження нового продукту на кондитерський ринок України: аналіз та передумови / Ю.Л. Молож, Ю.Б. Костенюк // Проблеми розвитку соціально-економічних відносин в національній та глобальній економіці: зб. матеріалів XX Всеукр. наук. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (23-24 квітня 2020 р.). – Вінниця: ГО «Донецький національний університет імені Василя Стуса», 2020. – Т.2. – С. 335-337.

2. Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: Підручник. К.: КНЕУ. 2007. 408 с. URL: https://nemk.com.ua/wpcontent/uploads/2024/04/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%87%D0%B0%D0%BA- %D0%90.%D0%92.- %D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0 %B2%D1%96- %D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1 %8F.pdf (дата звернення 20.04.2025)

3. Бутенко Н. В. Основи маркетингу: навчальний посібник / Н. В. Бутенко. – К. : Видавничополіграфічний центр "Київський університет", 2017. – 140 с.


Повний текст: PDF