КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ ІМІДЖУ В КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Олена Сергіївна Ярмола

Остання редакція: 2025-03-23

Анотація


Імідж підприємства є стратегічним фактором, що впливає на його конкурентоспроможність та успішність на ринку. Він формується на основі зовнішніх і внутрішніх чинників, відображає корпоративну культуру, рівень сервісу, якість продукції та комунікаційну політику компанії. У сучасному бізнес-середовищі позитивний імідж стає одним із вирішальних аспектів ефективного функціонування організації, оскільки він формує довіру споживачів, партнерів та інвесторів. Створення та підтримка іміджу вимагають комплексного підходу, що включає роботу PR-фахівців, маркетологів і менеджменту.


Ключові слова


імідж підприємства, конкурентоспроможність, корпоративна культура, стратегія іміджу, PR, бренд, комунікаційна політика, маркетинг.

Повний текст: PDF