КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
Вплив соціальних мереж на рекламні компанії 21 століття та оцінка можливостей для масштабування бізнесу за допомогою web3 інтернету та блокчейн технологіям
Іван Миколайович Меть

Остання редакція: 2024-05-30

Анотація


даній роботі розглянуто реалії роботи соціальних мереж навколо платформ медіа гігантів на світовій арені та потенційний перехід до нового етапу - web3 маркетингу, завдяки розвитку та модернізації блокчейн технологій. Рекламні платформи вже змінюють маркетингові стратегії та взаємодію з клієнтами завдяки таргетованому та чуттєвому маркетингу, а також обговорюються можливості та виклики, що стоять перед індустрією при впровадженні централізованих та децентралізованих технологій в екосистемі блокчейн

Ключові слова


Соціальні мережі; маркетинг; трафік; аудиторія; web3; web2; блокчейн; криптовалюта

Посилання


1. Кіндра Холл. Сторітелінг, який не залишає байдужим. 2020.
2. Котлер, Ф., Картайя, Г., Сетіаван, І. Маркетинг 4.0: Від традиційного до цифрового. 2019
3. Котлер, Ф., Картайя, Г., Сетіаван, І. Маркетинг 5.0: Технології для людства. 2021
4. Дон Тапскотт. Революція блокчейну. 2019
5. Ken Huang. Winston Ma. Blockchain and Web3: Building the Cryptocurrency, Privacy, and Security Foundations of the Metaverse. 2022


Повний текст: PDF