Розмір шрифта:
ГЕЙМІФІКАЦІЯ В СУЧАСНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЦЕСАХ
Остання редакція: 2024-05-19
Анотація
Розглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, також зроблено висновок, що це є досить актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час.
Ключові слова
гейміфікація; освіта; навчальний процес.
Посилання
- Гейміфікація URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Гейміфікація /.
- Дічев К., Дічева Д. Гейміфікована освіта: що відомо, у що вірять і що залишається невизначеним: критичний огляд. Міжнародний журнал освітніх технологій у вищій освіті. 2017. № 14 (1).9. URL: https://doi.org/10.1186/s41239-0170042-5
- Хуотарі К., Хамарі Ю. Визначення гейміфікації: закріплення гейміфікації в літературі з маркетингу послуг. Електронні ринки. 2017. № 27 (1).С. 21–31. URL: https://doi.org/10.1007/s12525-015-0212-z
- Роль гейміфікації у освіті. URL: https://arbook.info/vidminnosti-mizh-gejmifikacziyeyu-j-igrovim-navchannyam.
- Gamification: Toward a Definition. Deterding S., Khaled R., Nacke L.E., Dixon D. Vancouver : Gamification Workshop Proceedings, 2011. P. 12-15.
- Zikermann, G. & Linder, Dzh. (2014) Gamification in the business: how to get through the noise and capture the attention of employees and customers.
- Kapp K. M. The Gamification of Learning and Instruction: Case-Based Methods and Strategies for Training and Education. New York: Pfieffer: An Imprint of John Wiley&Sons, 2012.
- Zatwarnicka-Madura B. Gamification: current status, trends and development prospects. Actual Problems of the economy, 2016, № 6. P. 376-382
Повний текст:
PDF