КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ГЕЙМІФІКАЦІЯ В СУЧАСНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЦЕСАХ
Ірина Миколаївна Кобилянська, Олексій Олегович Складанюк, Володимир Павлович Майданюк

Остання редакція: 2024-05-19

Анотація


Розглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, також зроблено висновок, що це є досить  актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час.


Ключові слова


гейміфікація; освіта; навчальний процес.

Посилання


  1. Гейміфікація URL:  https://uk.wikipedia.org/wiki/Гейміфікація /.
  2. Дічев К., Дічева Д. Гейміфікована освіта: що відомо, у що вірять і що залишається невизначеним: критичний огляд. Міжнародний журнал освітніх технологій у вищій освіті. 2017. № 14 (1).9. URL: https://doi.org/10.1186/s41239-0170042-5
  3. Хуотарі К., Хамарі Ю. Визначення гейміфікації: закріплення гейміфікації в літературі з маркетингу послуг. Електронні ринки. 2017. № 27 (1).С. 21–31. URL: https://doi.org/10.1007/s12525-015-0212-z
  4. Роль гейміфікації у освіті. URL: https://arbook.info/vidminnosti-mizh-gejmifikacziyeyu-j-igrovim-navchannyam. 
  5. Gamification: Toward a Definition. Deterding S., Khaled R., Nacke L.E., Dixon D. Vancouver : Gamification Workshop Proceedings, 2011. P. 12-15. 
  6. Zikermann, G. & Linder, Dzh. (2014) Gamification in the business: how to get through the noise and capture the attention of employees and customers.
  7. Kapp K. M. The Gamification of Learning and Instruction: Case-Based Methods and Strategies for Training and Education. New York: Pfieffer: An Imprint of John Wiley&Sons, 2012.
  8. Zatwarnicka-Madura B. Gamification: current status, trends and development prospects. Actual Problems of the economy, 2016, № 6. P. 376-382

 


Повний текст: PDF