КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Богдан Михайлович Мороз

Остання редакція: 2024-05-19

Анотація


Анотація

У дослідженні розкривається теоретична підстава для розгляду проблематизації змісту освіти як ключової умови її гуманізації, що впливає на інтелектуальний розвиток учнів старших класів. Використання проблемного методу у навчально-дослідницькій діяльності допомагає формувати стійкі та глибокі знання, основи наукового мислення, та стимулює самостійне пізнання серед старшокласників в рамках профільної освіти.

Ключові слова: компетентність, навчальний   матеріал,проблемне   навчання,педагогічна технологія.

 

Abstract

The study reveals the theoretical basis for considering the problematization of the content of education as a key condition for its humanization, which affects the intellectual development of high school students. The use of the problematic method in educational and research activities helps to form stable and deep knowledge, the basics of scientific thinking, and stimulates independent cognition among high school students in the framework of specialized education

Keywords: competence, educational material, problem-based learning, pedagogical technology.


Повний текст: PDF