Остання редакція: 2024-05-18
Анотація
Анотація
В умовах зростаючої стурбованості екологічними проблемами та підвищення екологічної свідомості у споживачів, компанії повинні переходити до екологічно орієнтованих підходів збуту своїх товарів та послуг. У цій роботі розглядаються різні аспекти екологічного збуту, включаючи екодизайн продуктів, використання екологічної упаковки, зелений маркетинг та комунікації, а також оптимізацію самих процесів збуту з точки зору сталого розвитку.
Abstract
In the context of growing concern about environmental issues and increasing environmental awareness of consumers, companies must move to environmentally oriented approaches to marketing their products and services. This paper examines various aspects of sustainable sales including eco-design of products, the use of eco-friendly packaging, green marketing and communications and the optimization of sales processes themselves from a sustainability perspective.
Ключові слова
Посилання
1. Несен Л. М. Розширена візія концпеції соціально-етичного маркетингу : матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ. 14-23 березня. 2018 р. Вінниця : ВНТУ, 2018. URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/21135/5445.pdf?sequence=3
2. Green marketing: sale-oriented, yet environmentally conscious, веб-сайт: URL:https://www.ionos.com/startupguide/grow-your-business/what-is-green-marketing/ (дата звернення: 15.05.2024)
3. Green marketing as an environmental practice: The impact on green satisfaction and green loyalty in a business‐to‐business context, веб-сайт: URL: https://doi.org/10.1002/bse.2732 (дата звернення: 15.05.2024)