КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ЕКОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНИЙ ЗБУТ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
Максим Бурдейний, Леонід Несен

Остання редакція: 2024-05-18

Анотація


Анотація

В умовах зростаючої стурбованості екологічними проблемами та підвищення екологічної свідомості  у споживачів, компанії повинні переходити до екологічно орієнтованих підходів збуту своїх товарів та послуг. У цій роботі розглядаються різні аспекти екологічного збуту, включаючи екодизайн продуктів, використання екологічної упаковки, зелений маркетинг та комунікації, а також оптимізацію самих процесів збуту з точки зору сталого розвитку.

Abstract

In the context of growing concern about environmental issues and increasing environmental awareness of consumers, companies must move to environmentally oriented approaches to marketing their products and services. This paper examines various aspects of sustainable sales including eco-design of products, the use of eco-friendly packaging, green marketing and communications and the optimization of sales processes themselves from a sustainability perspective.


Ключові слова


Ключові слова: зелений маркетинг, екологічний збут, поведінка екологічно-свідомих споживачів. Key words: green marketing, eco-friendly sales, environmentally conscious consumer behavior.

Посилання


1. Несен Л. М. Розширена візія концпеції соціально-етичного маркетингу : матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ. 14-23 березня. 2018 р. Вінниця : ВНТУ, 2018. URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/21135/5445.pdf?sequence=3

 

2. Green marketing: sale-oriented, yet environmentally conscious, веб-сайт: URL:https://www.ionos.com/startupguide/grow-your-business/what-is-green-marketing/ (дата звернення: 15.05.2024)

 

3. Green marketing as an environmental practice: The impact on green satisfaction and green loyalty in a business‐to‐business context, веб-сайт: URL: https://doi.org/10.1002/bse.2732 (дата звернення: 15.05.2024)


Повний текст: PDF