Остання редакція: 2024-05-17
Анотація
У даній роботі досліджено структуру та технології розробки навчальної платформи для вивчення Front-end технологій та подальшого працевлаштування. Розглянуто принципи роботи багатосторінкових WEB-застосунків, стек технологій Full-stack з використанням JavaScript.
EDUCATIONAL PLATFORM FOR STUDY FRONT-END "4MIN-IT"
Abstract:
This paper investigates the structure and technologies of developing a learning platform for studying Front-end technologies and further employment. The principles of operation of multi-page WEB-applications, Full-stack technology stack using JavaScript are considered.
Ключові слова
Посилання
Bisikalo, O., Kovalenko, O., & Palamarchuk, Y. (2019). Models of behavior of agents in the learning management system. 2019 IEEE 14th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT) (pp. 222-227). Lviv, Ukraine. https://doi.org/10.1109/STCCSIT.2019.8929751
Kovalenko, O., & Palamarchuk, Y. (2018). Algorithms of blended learning in IT education. 2018 IEEE 13th International Scientific and Technical Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT) (pp. 382-386). Lviv, Ukraine. https://doi.org/10.1109/STCCSIT.2018.8526605
Чернишов К. А. Методи збору даних досвіду взаємодії користувача для випробувального етапу розробки через тестування [Текст] / К. А. Чернишов, І. П. Малініч, П. П. Малініч // Міжнародна наукова інтернет-конференція "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення, м. Тернопіль, 5 лютого 2019 р. : збірник тез доповідей. – Тернопіль, 2019. – Вип. 35. – 43 с.
Чернишов , К., Майданюк , В., Арсенюк , І., & Малініч , І. (2021). Аналіз та класифікація вендингових систем та їх структурних реалізацій. КОМП’ЮТЕРНО-ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ОСВІТА, НАУКА, ВИРОБНИЦТВО, (42), 110-118. https://doi.org/10.36910/6775-2524-0560-2021-42-16