КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
Аналіз асортименту йогуртів бренду «Молокія»
Олена Штовба, Ольга Попова

Остання редакція: 2024-05-17

Анотація


Здійснено аналіз асортименту йогуртів бренду «Молокія» та сформовані пропозиції щодо його розширення.

Ключові слова


маркетинг; асортимент; асортиментна карта; йогурт; жирність; консистенція; наповнювач

Посилання


  1. Chernev A. Product assortment and consumer choice: An interdisciplinary review // Foundations and Trends in Marketing. 2012. Vol. 6. №1. P. 1-61.
  2. Kök A. G., Fisher M. L., Vaidyanathan R. Assortment planning: Review of literature and industry practice // Retail supply chain management: Quantitative models and empirical studies. 2009. P. 99-153.
  3. Xu Y., Wang Z. Assortment optimization for a multistage choice model // Manufacturing and Service Operations Management. 2023. Vol. 25. №5. – P. 1748-1764.

Повний текст: PDF