Розмір шрифта:
ЗНАЧИМІСТЬ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНІЙ КОНЦЕПЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Остання редакція: 2024-05-12
Анотація
У роботі розкрито зміст терміну «інновації». Проведено аналіз інноваційних методів та освітніх технологій, включаючи електронне навчання, блокчейн, інтерактивні технології, віртуальну реальність, технології доповненої реальності, мультимедійні ресурси. Здійснено огляд застосування новітніх інноваційних освітніх технологій, їх відмінності та переваги для підвищення якості навчання під час дистанційного навчання.
Ключові слова
інноваційні технології, інноваційні методи, дистанційне навчання
Посилання
- Великий тлумачний словник сучасної української мови / автор, керівник проекту і гол. редактор В.Т.Бусел// Київ, Ірпінь : ВТФ Перун, - 2005. - 1728 с.
- Multimedia technologies for e-learning / Oliver Brdiczka, Lars Knipping, Nadine Ludwig, Robert Mertens// Interactive Technology and Smart Education, - 2020. - Vol. 7, - №3. – р.48.
- AR/VR Teaching-Learning Experiences in Higher Education Institutions (HEI) / Bermejo, B.; Juiz, C.; Cortes, D.; Oskam, J.; Moilanen, T.; Loijas, J.; Govender, P.; Hussey, J.; Schmidt, A.L.; Burbach, R.; et al. // Systematic Literature Review. Informatics, - 2023. – 10(2). - Р.45.
- Концептуальні підходи до використання засобів доповненої реальності в освітньому процесі / С. Г. Литвинова// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, - 2020. - Вип.55. - С.46‒62.
- Use of distance learning technologies in the process of studying further mathematics by future engineers in higher technical education institutions: Collective monograph / Khomiuk I. V., Kyrylashchuk S. A. – New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: Collective monograph. Vol. 2. Wloclawek, Poland , - 2021. – 440 p.
- Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики у технічних ЗВО / І. В. Хом’юк, С.А.Кирилащук, В.В.Хом’юк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, - 2022. – № 64 . – С.21-28.
Повний текст:
PDF