Остання редакція: 2024-05-06
Анотація
Розвиток інтернету речей (IoT) висуває нові вимоги та виклики у сфері охорони праці, особливо в контексті високотехнологічних виробництв Дослідження зосереджується на ідентифікації потенційних ризиків, пов'язаних з використанням підключених пристроїв у виробничому процесі. Аналізуються питання електробезпеки, захисту даних, впливу електромагнітного випромінювання та інших аспектів, що можуть вплинути на здоров’я працюючих. Дослідження також розглядає заходи, які можуть бути вжиті для забезпечення безпеки та здоров'я працівників у високотехнологічних виробництвах в умовах використання IoT. Аналіз цих питань є важливим для розробки ефективних стратегій забезпечення безпеки працівників у сучасних виробничих умовах з інтеграцією інтернету речей.
Ключові слова
Посилання
1. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2015). Формування у майбутніх фахівців-економістів культури безпеки. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 7, 2, 42-49.
2. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування загальнокультурних компетенцій з безпеки життєдіяльності у студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 4, I, 296–301. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.
3. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування професійної компетентності з безпеки життєдіяльності у фахівців економічного спрямування. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 35, 280–286. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер».
4. Кобилянський, О. В. (2010). Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 1, 243-250.
5. Кобилянський, О. В., & Дембіцька, С. В. (2015). Формування культури безпеки у студентів-електриків. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 43, 223–228. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер».
6. Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки, 10(269), ІV, 78–85. Луганськ: ЛНУ ім. Т. Шевченка.
7. Кобилянський, О. В., Лемешев, М. С., & Березюк, О. В. (2010). Основи охорони праці: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ.
8. Ткачук, К. Н. (Ред.)., Зацарний, В. В., Зеркалов, Д. В., Полукаров, О. І., Коз’яков, В. С., Мітюк, Л. О., Полукаров, Ю. О., & Луц, Т. Є. (2014). Основи охорони праці: підручник. Київ: Основа.
9. Голінько, В. І., Іконніков, М. Ю., & Лебедєв, Я. Я. (2015). Охорона праці в галузі інформаційних технологій: навч. посіб. Дніпро: НГУ.
10. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12.
11. IoT в охороні здоров’я: Застосування, переваги та виклики у 2023 році. URL: https://stfalcon.com/uk/blog/post/iot-in-healthcare-benefits-challenges.
12. Інтернет речей: вплив та наслідки для надання медичної допомоги. URL: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7685921/.