КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МОЖЛИВОСТЕЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Роман Яровий, Якуб Дук

Остання редакція: 2024-05-01

Анотація


В статті розглянуто вплив штучного інтелекту на процес формування індивідуальних освітніх траєкторій студентів. Авторами проаналізовано різні аспекти використання штучного інтелекту в освіті, зокрема, персоналізоване навчання, адаптивність та прогностичний аналіз. Детально розглядаються переваги і недоліки використання цих технологій у побудові індивідуальних освітніх траєкторій. Висновки статті вказують на потенціал штучного інтелекту для оптимізації навчання та підвищення ефективності освітнього процесу, а також на необхідність врахування його обмежень та етичних аспектів.

Ключові слова


індивідуальна освітня траєкторія; штучний інтелект; цифрові технології; адаптивність; цифровізація вищої освіти.

Повний текст: PDF