Остання редакція: 2024-04-28
Анотація
Розвиток технологій навчального процесу передбачає організацію ефективного навчального процесу згідно з поставленими освітніми цілями. Розвиток професійно-педагогічних навичок викладачів соціально-гуманітарних і природничих дисциплін потребує організації їхньої навчально-пізнавальної діяльності на основі технологічного підходу. Запропоновано дослідити динаміку розвитку педагогічних здібностей викладачів соціально-гуманітарних і природничих дисциплін. Реалізація цього соціального замовлення потребує трансформації професійно-педагогічної діяльності викладачів вищих навчальних закладів і розвитку їхніх особистісних якостей.
Ключові слова
Посилання
1. Вердіна, С. В., Панченко, А. Г. (2008). Секрети педагогічної майстерності. Уроки для вчителя. Х.: Вид. група «Основа».
2. Мястковська, М., & Кобилянська, І. (2022). Педагогічна компетентність як необхідна складова професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 30–35. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-030-035.
3. Гушулей, І. В. (2010). Застосування інформаційних технологій у підготовці кваліфікованих робітників в умовах професійно-технічних училищ. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал. № 5. С. 79–84.
4. Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.
5. Комар, О. А. Інтерактивні технології у ВНЗ. URL: https: //dspace. udpu. edu. ua/bitstream/6789/375/1/interaktuvni_tehn_VNZ.pdf.
6. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.
7. Мухіна, Л. М. (2016). Структура конфліктологічної компетентності майбутнього вчителя. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського: збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки». За наук. ред. Н. О. Євдокимової. травень. Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, № 1 (16), С. 142-146.
8. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
9. Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
10. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
11. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.
12. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.