Остання редакція: 2024-04-24
Анотація
Досліджено різноманітність цифрових навчальних інструментів, включаючи електронні підручники, віртуальні лабораторії, інтерактивні курси, а також системи управління навчанням, навчальні програми та платформи для моделювання, аналізу та обробки даних. Виявлено переваги цих ресурсів, а також проблеми, які можуть виникнути під час їх впровадження.
CURRENT TRENDS IN THE USE OF DIGITAL RESOURCES IN TEACHING MATHEMATICS
Abstract:
A variety of digital learning tools have been explored, including e-textbooks for learning materials, interactive courses, and training programs and platforms for modeling, analysis, and data processing. The advantages of these resources are revealed, as well as problems that may arise during their implementation.
Ключові слова
Посилання
О. Г. Єсіна, Л. М. Лінгур. Електронний підручник як засіб підвищення якості освіти [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1402/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf (дата звернення 15.02.2024)
Юнчик В. Л., Федонюк А. А. (2019). Порівняльна характеристика функціональних можливостей систем комп’ютерної математики в процесі розв’язування задач./ В. Юнчик, А. Федонюк // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Інформаційні системи та мережі. – 2019.- Вип. 6.- С. 90-102. Режим доступу: https://doi.org/10.23939/sisn2019.02.090 (дата звернення 10.02.2024)
Що таке Mathcad? [Електронний ресурс] Режим доступу: https://mathcad.com.ua/tools-enterprise.php (дата звернення 20.02. 2024)