Остання редакція: 2024-02-27
Анотація
Запропоновано та розроблено питання договірних програм лояльності для клієнтів при проведенні технічного обслуговування та поточного ремонту на станціях технічного обслуговування
Ключові слова
Посилання
1. Maurya A. Running Lean: Iterate From Plan A to a Plan That Works / A. Maurya. – Sebastopol: O'Reilly Media, 2012. – 240 p.
2. Офіційний сайт авторизованого сервісу «Liqui Moly». Режим доступу: https://liquimoly.ua/ua-kartka-magazinu?cmd=set_lang&LANG=1&shop_id=863.
3. Марков О. Д. Організація автосервісу – Львів, Львів: Оріяна Нова, 2008. – 322 с.
4. Романюк С. О. Підписна модель автосервісного підприємства / С. О. Романюк, В. С. Кремінський. Електронне наукове видання матеріалів конференції – Вінниця: ВНТУ, 2020. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/schedConf/presentations