КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
Розробка підписних програм лояльності на станціях технічного обслуговування
Світлана Олександрівна Романюк, Максим Олександрович Паламарчук

Остання редакція: 2024-02-27

Анотація


Запропоновано та розроблено питання договірних програм лояльності для клієнтів при проведенні технічного обслуговування та поточного ремонту на станціях технічного обслуговування


Ключові слова


станція технічного обслуговування, автосервісне підприємство, програма лояльності, клієнт, послуга

Посилання


1. Maurya A. Running Lean: Iterate From Plan A to a Plan That Works / A. Maurya. – Sebastopol: O'Reilly Media, 2012. – 240 p.

2. Офіційний сайт авторизованого сервісу «Liqui Moly». Режим доступу: https://liquimoly.ua/ua-kartka-magazinu?cmd=set_lang&LANG=1&shop_id=863.

3. Марков О. Д. Організація автосервісу – Львів, Львів: Оріяна Нова, 2008. – 322 с.

4. Романюк С. О. Підписна модель автосервісного підприємства / С. О. Романюк, В. С. Кремінський. Електронне наукове видання матеріалів конференції – Вінниця: ВНТУ, 2020. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/schedConf/presentations


Повний текст: PDF