Остання редакція: 2024-02-12
Анотація
Ключові слова
Посилання
Dembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenkо O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. № 1(26). Рр. 110–121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
Вітковська О.І. Психологічні умови професійного самовизначення випускників середніх шкіл у процесі профконсультації. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19. 00. 07. – педагогічна та вікова психологія. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2002.- 24 с
Дембіцька С.В. Формування компетентності фахівців з професійної освіти. Педагогіка безпеки. 2021. № 6(1-2). С. 1–6. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006
Закатнов Д.О. Технології підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення: монографія. Київ. Педагогічна думка. 2012. 160 с
Маноха І.П. Професійний потенціал особистості: досвід онтологічного дослідження: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / КДУ ім. Т.Г.Шевченка. –К., 1993. –22с.
Ошуркевич Н. Генеза та сутнісний зміст професійного самовизначення особистості. Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). 2018. № 4 (63). С. 43-49. https://doi.org/10.28925/2078-1687.2018.4.43-49
Хлєстова С. С. Сучасні підходи до трактування поняття «професійне самовизначення». Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2022 р. № 83. С.62–65.