Остання редакція: 2023-12-27
Анотація
Дослідження пропаганди як одної з основних соціально-комунікативних технологій, що використовуються під час виборчих кампаній.
PROPAGANDA AS A POLITICAL TECHNOLOGY IN ELECTIONS
Abstract
Research on propaganda as one of the main socio-communicative technologies used during election campaigns
Ключові слова
Посилання
1. Климанська Л.Д. Соціально-комунікативні технології в політиці: Таємниці політичної “кухні”: Монографія. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007. 332 с.
2. Ellul J. Propaganda. – New York: Alfred A. Knopf, 1965
3. Корнієнко В. О. Політичні технології у політичній практиці [Текст] / В. О. Корнієнко // Прикладна політологія : навчальний посібник.— Київ : Видавничий центр "Академія", 2008. — С. 170–180.
4. Бойко О.Д. Пропаганда. Політична енциклопедія / Редкол.: Ю.А. Левенець (голова), Ю.І. Шаповал(заст. голови) та ін. Київ : Парламентське видавництво, 2011. 610 с.
5. Шведа Ю.Р. Політичні партії. Енциклопедичний словник. Львів : Астролябія, 2005. 488 с.