КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ПРОПАГАНДА ЯК ПОЛІТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ НА ВИБОРАХ
Олександр Олександрович Рикало, Валерій Олександрович Корнієнко

Остання редакція: 2023-12-27

Анотація


Дослідження пропаганди як одної з основних соціально-комунікативних технологій, що використовуються під час виборчих кампаній.

 

PROPAGANDA AS A POLITICAL TECHNOLOGY IN ELECTIONS

Abstract

Research on propaganda as one of the main socio-communicative technologies used during election campaigns

 


Ключові слова


політична технологія; пропаганда; виборча кампанія; вплив; інформування; маніпулювання; суспільна думка; political technology; propaganda; election campaigns; influence; information; manipulation; public opinion

Посилання


1. Климанська Л.Д. Соціально-комунікативні технології в політиці: Таємниці політичної “кухні”: Монографія. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007. 332 с.

 

2. Ellul J. Propaganda. – New York: Alfred A. Knopf, 1965

 

3. Корнієнко В. О. Політичні технології у політичній практиці [Текст] / В. О. Корнієнко // Прикладна політологія : навчальний посібник.— Київ : Видавничий центр "Академія", 2008. — С. 170–180.

 

4. Бойко О.Д. Пропаганда. Політична енциклопедія / Редкол.: Ю.А. Левенець (голова), Ю.І. Шаповал(заст. голови) та ін. Київ : Парламентське видавництво, 2011. 610 с.

 

5. Шведа Ю.Р. Політичні партії. Енциклопедичний словник. Львів : Астролябія, 2005. 488 с.


Повний текст: PDF