Розмір шрифта:
УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Остання редакція: 2023-11-28
Анотація
Розроблено структурно-логічну модель управління ефективністю маркетинговою діяльністю на підприємстві в основі якої є формування маркетингової стратегії. Наведено основні шляхи покращення ефективності маркетингової діяльності, а саме: розширення асортименту продукції, збільшення ринкової частки, підвищення визнання бренду, оптимізація ціноутворення, розвиток онлайн-присутності, підвищення якості обслуговування клієнтів, екологічна стійкість, вивчення нових ринків, підвищення усвідомлення споживачів, вдосконалення управління виробництвом.
Ключові слова
маркетинг, маркетингова діяльність, управління.
Повний текст:
PDF